Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 20. oktober 2012

Invitasjoner og bursdagsgaver i boks

I dag har vi skrevet på invitasjonene til bursdagen til Nikolai:
Tenk at han snart er 3 år gammel..
Tiden flyr jo..
Stor gutt er han blitt og han er så flink til å snakke, synge o.l og itillegg er han veldig omsorgsfull og hjelpsom..
Han er verdens beste gutt altså <3
Klart han har sine perioder, han er jo i trass alderen..hehe... men det må en nesten regne med, han er tross alt bare 3 år snart ;)

I dag var jeg og kjøpte bursdagsgaven til han fra mamma og typen (hun ga meg penger til den for en stund siden :p )
Også fikk vi kjøpt bursdagsgaven fra meg og pappen hans også, så da er det en ting mindre å tenke på til bursdagen hans ;)
Greit når det er bra salg på Extra-leker :D
Nå er det bare å få levert invitasjonene og få handla inn det en trenger til bursdagen så er det i boks til feiringa den 17 November :)

-Linn


1 kommentar:

  1. Så kjekt! :-D
    Trist at eg che får vert der på bursdagen ans då, men me får skypa ein gang i løpet av dagen ans :-)

    SvarSlett