Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 1. oktober 2012

Første veie uke etter operasjon

I dag hadde jeg min første ukentlige veiing etter operasjonen :)
Og jeg har gått ned 2.9kg siden mandag...
3.3kg siden Søndag.. må si meg fornøyd med det ;)

Vekt ved diett start var 149.6kg
Vekt dagen før operasjon var 135,0
Vekt i dag var 132.1kg
Bmi ved start var 51
Bmi nå er 46

Totalt 17.4 kg ned om jeg ikke har regna feil...

Nå gleder jeg meg til å bikke under 130 kg :D
Spent på veiingen neste mandag ;)

Håper ikke jeg er en av de slankeopererte som går veldig sent ned i vekt.. men det gjenstår jo å se ;)

Nå ser jeg frem til møtet med ernæringsfysiologen i dag, spent på hva hun sier og om vi får gå over til mosa mat :p

-Linn 


4 kommentarer:

  1. Glede meg t neste mandag! då e du nok onna 130 ska du se :D

    SvarSlett
  2. Dette er så morro, for ikke å glemme spennende:D

    Er veldig glad for at jeg får muligheten til å føge deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er veldig spennende dette :)
      Veldig glad jeg får følge deg også :D

      Slett