Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 31. oktober 2012

Lykkelig i dag

I dag er jeg rett og slett lykkelig :D
Håper bare jeg kan fortsette å få medgang litt fremover nå...hehe
Dagen starta med at klokka ringte kl 07.15..
Vi sto opp kl 07.30 (jeg sliter med å komme meg opp pga jeg er så sliten om dagene)
Laga niste til Nikolai og til meg selv... 
Jeg valgte å ikke spise frokost siden jeg skulle ta blodprøver og var usikker på om jeg måtte være fastende...
Jeg kjørte Nikolai i bhg og der fikk jeg med meg cd som ungene hadde spilt inn tidligere :D
Hørte på cd`en med tårer i øynene (blir veldig fort rørt :p ) på vei til legekontoret.. helt herlig å høre hvor flinke små ungene er til å synge :)
På legekontoret var det heldigvis ikke lenge å vente på å få tatt blodprøvene (de måtte tas noen dager før 6 ukers  kontrollen som er 6 November ) 
Da det var gjort så skulle jeg hente broren min siden han skulle være med å trene..
Har jeg nevnt tidligere at jeg har hatt problemer med gjeld i hist og pist som jeg slet med å få samla og som ødela økonomien min? og restskatten på 25 000 ?
Vel mamma ringte meg når jeg var på vei til broren min og sa at banken hennes heller ikke ville gi meg lån enda siden jeg ikke er kunde der og fordi jeg hadde så mye gjeld spredt her og der... 
Men det kom ikke som noen surprise da..
MEN så sier mamma at hun har solgt huset (det hun bodde i på karmøy) og bankdama hadde sagt at hun kan betale ut gjelda mi med litt av det mamma fikk for huset, så kunne jeg betale mamma litt hver mnd heller...
Så nå ENDELIG får jeg samla gjelda mi.. jeg er så happy at jeg har ikke ord for det... alt blir samla, til og med restskatten :D
Nå kan jeg endelig leve ett normalt liv økonomisk, også kommer disse gode nyhetene rett før jul.. kunne ikke vært bedre tima :D

Nå går vekta nedover og økonomien kommer under kontroll igjen :D Happy happy :D
Er så utrolig glad for at jeg har en så snill mamma som vil låne meg så mye penger altså.. :D
Ville bare dele min store glede med dere :D

Nå tester jeg ut iskaffe mocca også.. ikke dumpa enda av den så krysser fingrene for at jeg tåler den..
Er jo så godt med en iskaffe av og til <3

-Linn

5 kommentarer:

  1. Så utrolig flott!!! Er så glad på dine vegne, snuppa, dette er jo helt fantastisk.

    SvarSlett
  2. Takk.. ja må si meg veldig fornøyd i dag :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer, det må være utrolig deilig!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var en enorm lettelse altså :)

      Slett