Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 30. august 2012

Ut på tur

Jeg har ikke vært flink til å mosjonere... det må jeg innrømme..
Men i dag tok jeg gutten min med meg også gikk vi en 30 minutters tur..
Det er mye til å være meg med vond rygg , vonde føtter og dårlig kondis.. hehe
Koselig å gå tur når jeg først kan klare å nyte det litt :)



Har funnet ut nå at det går mye ryvita, mager skinkeost, skummet melk og youplait så da dro vi innom butikken og kjøpte inn noe av det...hehe
Jeg fant også ut at i en rett i koppen suppe så er det mellom 50-110kcal.. alt etter hvilken suppe en velger.. så da kjøpte jeg inn ett lite utvalg av disse også :)
Så i dag kosa jeg meg med denne til middag:
Den var kjempe god :)

Snik veide meg i dag og vekta viste ca 1.8 kg mindre enn på Søndag.
Så lover bra for denne ukas veiing :)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar