Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 27. august 2012

1 dag i barnehagen

Ja i dag har vi starta innkjøringa i barnehagen...
Var kun 2 timer i dag, og det var for lite for Nikolai.
Han ble nemlig KJEMPE sint når vi skulle dra... hehe men det er vel ett bra tegn?
Han leka og kosa seg med den ene ansatte.
Han var lite med andre barn da, men det kommer seg nok når han blir varmere i trøya tenker jeg (håper jeg ihvertfall).
Også kom det jeg visste ikke var til å unngå og ja det sårer selv om det kommer fra små unger som ikke vet bedre...
"Hei du? duuu? hvorfor er du så tjukk?? hæ? hvorfor er du så tjukk?"
Altså hva svarer man små unger på slike spm?
Jeg ble så satt ut at jeg måtte le litt, og det beste svaret jeg hadde var: "Jeg er bare slik... alle er forskjellige.. noen er tjukke andre er tynne, noen er høye og noen er lave, noen er snille og noen er slemme, alle er forskjellige og sånn er det bare".
Om dette var ett bra svar vet jeg ikke.. hehe... men det var det eneste jeg kom på da :p
Jeg skal alltids "overleve" slike kommentarer selv om det sårer, så lenge gutten min ikke blir mobba pga meg så skal jeg si meg fornøyd...
Gutten min hørte jo ikke dette da, for han var for opptatt av å sykle rundt og leke ;)
Her er noen bilder fra dagen :





I morgen er skal vi være i barnehagen i 4 timer og han skal spise frokost med avdelingen.. 
Det blir nok stas, ser frem til det :)

Slenger med ett bilde av puse jenta våres Misty, hun er ei skikkelig oppmerksomhets syk kose jente <3

Det var det jeg hadde på hjertet for nå :)

-Linn



3 kommentarer:

  1. Selv om barn er veldig ærlige, og de på en måte ikke kan så alt for mye for det, sårer det skikkelig!

    Er ikke lenge siden jeg hentet Daniella i barneagen å det kom ei jente bort:
    "Duuu, skal du ha flere barn? Skal Daniella bli storesøster? Det ser ut som du skal ha flere barn! Du er ganske stor..!??" !Hvorfor er du så stor da, hvis du ikke skal ha flere barn?"

    Veldig vondt, siden man faktisk sliter med vekt, og man har prøvd på å få barn i 3 år uten hell. Jeg er vandt med å bli mobbet, men min største frykt er at Daniella skal bli mobba, enten for den hun er , eller fordi mamman hennes er så stor! Heldigvis er det ikke så alt for mye lenger hun eller Nikolai trenger å ha store mammaer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det gjør veldig vondt... men som du sier så skal vi ikke være store så veldig mye lenger ;)
      Føler bare tiden frem til operasjon er så lang :/

      Slett
    2. Skjønner hva du mener med lang ventetid. På en måte syns jeg tiden har gått fort, på en annen har den dratt veldig ut. Nå er det 6 dager til jeg er innlagt på Voss. Det er bare 6 dager, samtidig føles det ut som veldig lenge til. En del a meg føler det ikke kommer til å skje. Det er voldsomt mange følelser og tanker man må tenke på og som man må gå igjennom ifh til denne operasjonen.

      Slett