Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 19. august 2012

Fornøyd med vektnedgangen denne uka

Jeg har jo egentlig veie dag på mandager, men tenkte at en dag fra eller til har da ikke så mye å si..hehe
Skal være med sønnen i bursdag i dag, så trengte den ekstra lille motivasjonen for å lettere klare å holde meg unna søtsakene i dag..haha
Angrer ihvertfall ikke på at jeg veide meg for å si det sånn..
Når jeg starta på dietten så viste vekta hele 149.6 kg og i dag viste den 143.7.
Så på 6 dager har jeg gått ned 5.9 kg :D
Det må jeg si meg veldig fornøyd med altså :D
Nå vet jeg at det meste er vann og at jeg ikke kommer til å gå ned så mye hver uke da...
Men dette var en herlig start synes jeg  :D

Så nå har min Bmi sunket fra 51-50 så det går nedover heldigvis :)

Har enda ikke trødd over 850 Kcal til dagen (grensa er 1000). 
Føler meg sikrere om jeg ligger litt under..hehe er så redd for å gjøre feil :p

Så nå er jeg klar for en ny uke på diett.. :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott nedgang, det er en god start. :)
    Bare kjenn godt på motivasjonen så du kan spare på den, for den vil du trenge når du senere kanskje blir litt lei, og bare går ned noen hundre gram.
    Stå på! :) Men ikke vær redd for å spise opp til de 1000, du må jo ha noe å leve av!

    SvarSlett
  2. Takk for det... jeg kommer nok til å veie meg 2 ganger i uka siden jeg er livredd for at vekta skal stoppe opp eller gå opp igjen... vil sikre meg at jeg fortsatt gjør riktig..hehe

    SvarSlett