Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 10. august 2012

Det nærmer seg nå

Ja nå nærmer det seg diett start på Mandag.
6 uker på supper , shaker og muligens litt knekkebrød o.l.
10 kg på 6 uker , det MÅ jeg klare..hehe
Skal finne ut på mandag hva og hvor jeg skal trene så jeg får kommet igang med det også.
Prøver å skaffe meg en elipsemaskin til å ha hjemme da , slik at om jeg ikke har barnevakt eller noe så har jeg fortsatt mulighet til å trene her hjemme..
Jeg håper jo på å få begynt på ett treningsstudio når Nikolai har fått begynt i barnehage..
Det treningsstudioet som er nærmest her har ikke slike barnevakter tror jeg , så det er jo en ulempe..
Men finner nok en løsning på det også.. hehe
Uansett så begynner han jo i barnehagen i slutten av mnd og da har jeg 2 og 3 dager i uka hvor jeg kan dra ned på senteret og trene...
Det hjelper nok godt på det... Så får jeg holde på med elipsemaskinen utenom om jeg føler jeg vil trene mer ;)
For på Mandag skal det bare gå en vei og det er NEDOVER :D

Gleder meg bare maks til å ha fått overstått operasjonen altså.... Huff som jeg gruer meg :/

Hva er en ikke villig til å gå gjennom for å få ett nytt og bedre liv ;)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Dette klarer du fint! :D Det er bare 6 uker:) Og selvfølgelig suppetiden etter operasjonen, men det blir likevel noe helt annet :) Masse lykke til på diettstart:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.. skal kose meg for siste gang nå i helga.. hehe..
      Så er det bare å manne seg opp til streng diett på mandag :p

      Slett