Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 15. august 2012

Koselig overraskelse i posten i dag

I dag har jeg vært hos klinisk sosionom og handla litt..
Fikk også henta noen maller som jeg skulle få gratis av en på nettet.. kjempe kjekt :)
Når jeg kom hjem sliten , varm og trøtt så måtte jeg jo innom postkassen og hente posten...
Ble litt satt ut av en konvolutt som var adressert til meg med ett hjerte nederst...
Tenkte jøsses , hva er dette da..
Gleda meg kjempe masse til å komme meg inn dørene og få åpnet denne mystiske konvolutten :D
Å da jeg åpnet ble jeg kjempe glad og veldig overaska...
For der lå nemlig dette:
"Never never give up!"
Håndlaget fra hjertet
av Tiny Twinkle Jewelry

Tusen tusen takk kjære lillesøss , det betydde vannvittig mye for meg <3<3
Kjempe koselig overraskelse.. Super duper glad i deg lille venn <3


1 kommentar: