Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 8. august 2012

E-Bay shopping

Jeg har helt dilla på å handle på E-bay.
Det er så mye fint der også er det jo så billig :D
Nesten alt jeg har av perleutstyr er handla på E-bay...hehe
Bestilte meg noen andre småting i går da.. 
Så her kommer noen bilder for de som er interessert i det ;)

Til å ha mobilen i når jeg begynner å trene på mandag :)
Greit å være tilgjengelig om det skulle være noe med gutten min eller jeg vil høre musikk.
Og med denne så slipper jeg jo å holde tlf :)
Ringer
Lommebok med plass til mobil i ;)
Smykke
Kortholder
Kortholder
Øredobber

Kan sikkert finne masse fine julegaver også på E-bay..
Selv synes jeg det er knall mye fint der inne som jeg kunne tenkt meg :D
Hva mener dere om E-bay?
Handler dere til dere selv eller kjøper julegaver der?

-Linn









4 kommentarer:

  1. D va masse fint!:D du må lera meg å bruga ebay!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det kan jeg , men er avhengighetsskapende da :p

      Slett
  2. Så mye fint :D Ebay kan være farlig:p Har faktisk kjøpt både ting til emg selv og andre der. Kjøpte til og med brudekjolen min på ebay :p Idag kjøpte jeg meg pulsklokke med kaloriteller:p måtte logge meg av med engang etterpå, fant så mye annet spennende der også, hehe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de har mye bra på E-bay.. og ikke minst billig :D
      Har du link til pulsklokka? :p

      Slett