Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 14. august 2012

Dag 2 på dietten

Da er dag 2 på dietten snart overstått..
Sliter veldig, det må jeg innrømme..
Er konstant sulten selv om jeg drikker ca 2 liter vann til dagen utenom..
Er også veldig trøtt og sliter med mye vondt i hodet..
I dag har jeg ligget på sofaen over halve dagen med skalle bank... ikke noe godt :/
Men satser på at magen og kroppen venner seg mer til dette etterhvert.

Til frokost og lunch i dag hadde jeg Sjokolade shake fra Allévo:
 Til "middag" hadde jeg smoothie med jordbær og blåbær (Allévo):
 Mye vann er viktig :)
Har tømt tre 0.7 litere i dag;)
 Til kvelds var jeg så heldig at typen kom opp og steikte noe kyllingfilet, kokte litt ris og freste litt løk..
Kjempe godt :D
Alt er målt nøye opp og er på 262Kcal

Totalt i dag har jeg hatt 791Kcal så holder meg fortsatt under grensa ;)
Håper virkelig jeg får se resultatene på vekta på mandag ;)

-Linn


8 kommentarer:

  1. Det er nok ganske hardt å komme igang. Man legger jo om drastisk. Kroppen bruker nok litt tid på å omstille seg :( Hvor mange dl er det i et måltid med shake?

    I begynnelsen hadde jeg også mye vondt i hodet, var ikke kjempe sliten, men hadde heller ikke kjempe mye overskudd. Kanskje det var sukkerabstinenser, hehe. På disse kurene får man jo ikke i seg sukker på den måten man gjerne fikk med annet kosthold. Hvis jeg får i meg det nå, blir jeg super dårlig, noe som er veldig positivt, for da holder jeg meg jo vekk fra det :p

    Håper du vender deg til kuren fort, så du slipper å være så dårlig. Skal se du får igjen for det når du veier deg :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal ha 2-3 dl vann oppi shaken , jeg velger 2.. synes det er mye nok å "trykke" ned :p
      Hadde vondt i gode når jeg la meg i går og fortsatt når jeg våkna i dag... men har tatt smertestillende nå og kjenner det er på vei bort endelig..
      Ja får håpe jeg merker det på vekta , ellers mister jeg all motivasjon altså :/

      Slett
    2. Lurte på om jeg skulle kjøpe litt allévo, meeeen hvis den er sååå vanskelig å få ned, da tviler jeg litt på om jeg vil :p Noka er ikke så alt for gal. Den er selvfølgelig bedre med melk enn vann, men har jeg den i frysa 10-20 minutter lir den enda greiere å få i seg.

      Den første uka er nok litt tøff, men så går det seg nok helt sikkert til:) Tør neste love deg at du vil få mer motivasjon når du veier deg :)

      Slett
    3. Hehe altså den er ikke så gal , er bare jeg som sliter med slike slanke shaker osv... er konsistensen jeg sliter med.. og det gjelder på alle shaker :p
      Noka har jeg også , men ikke turt å prøve enda :p
      Håper du har rett.. hehe

      Slett
  2. Så flinke du e! :-D
    Kjekt at du kan spisa litt aent av å t då :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.. ja hjelper litt på at jeg kan smake noe annet innimellom ;)

      Slett
  3. Stå på, så får du resultater. Magen justerer seg snart til inntaket. I tillegg har man nok litt sug på ting, som gjør at man føler seg sulten selv om man kanskje ikke er det.

    Spent på hvordan det går med deg framover. Syns det høres ut som et stramt opplegg, men regner med det er satt opp sammen med fagfolk, siden det er før operasjon? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er ernæringsfysiolog som ga meg denne dietten..
      Og kirurgen som har bestemt hvor mye jeg skal ned på hvor lang tid..
      Er veldig stramt ja , så håper virkelig jeg får fine resultater uke etter uke... ;)

      Slett