Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 18. august 2012

Klarer ikke shaker lenger

Ja jeg som nesten bare skulle ta shaker og supper på dietten min.. haha
Nei jeg klarer det ikke... brekker meg når jeg svelger det pga konsistensen...
Kommer nok til å fortsette med en innimellom, men ser ut til at jeg glir over på knekkebrød dietten istedet :p
Jeg snikveide meg på Torsdag og da var jeg gått ned 3.9 kg siden mandags morgen... ikke værst det altså...
Men tar den med en klype salt til jeg har veie dag på Mandag ;)
Håper bare jeg fortsetter å gå riktig vei, nå eksperimenterer jeg jo med mat også... men velger å stole på www.diett.no.
Så lenge de siden er til å stole på så holder jeg meg ihvertfall godt under 1000Kcal hver dag....
Ifølge den siden så ligger jeg på maks 850 kcal til dagen ca...
Jeg synes jo salat er så kjedelig uten dressing... men så fant jeg ut at det var noen dressinger jeg kunne ha litt av :D
Nå f.eks så koser jeg meg med:

150g strimla storfekjøtt fra coop (158kcal)
100g isbergsalat (12kcal)
50g paprika (14kcal)
50g agurk (5kcal)
40g Thousand island dressing bare 3% fett (30Kcal)

Totalt: 219Kcal ifølge diett.no... :)


Får krysse fingrene nå for at jeg går rette veien ;)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar