Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 1. august 2012

Allévo

Da har jeg begynt sånn smått å handle inn til diett starten..
Greit å kjøpe litt etter litt , så slipper det å blir for mye på en gang å handle...hehe

Litt shaker til å ha hjemme og noen barer og en smoothie som er greie å ha i veska når jeg er på farten :)

Rart å tenke på at det begynner å nærme seg nå...
Om 12 dager så skal vekta kun gå en vei og det er NED :D

Mens jeg tok bilde av disse så sa Nikolai : "Mamma ta bilde av meg og".
Så da måtte jeg nesten gjøre det :p

Nå får jeg begynne på middagen.
Blir fiskeboller i hvitsaus med poteter, raspa gulrøtter og tyttebærsyltetøy til :)

-Linn


4 kommentarer:

  1. De neste ukene blir spennende. Og enda mer spennende blir de tnår diettukene dine starter :) Dette klarer du fint!

    SvarSlett
  2. Ja satser på det går bra :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Kjekt å lese i bloggen din. Du er flink å skrive. Det gjør nok dagen litt lettere det også. Ser du har handlet inn pulver kurer...se om du kan få byttet de med mye proteiner...du skulle nok hatt de med lite protein..slik som jeg måtte. Dersom du ikke har åpnet de, så får du byttet de tror jeg. Ta kontakt med ernæringsfysiologen og spørr henne for sikkerhetsskyld om du ikke allerede har forhørt deg om det. Klem og god lørdag til deg!

    SvarSlett
  4. Takk for det :)
    Jeg trodde vi skulle ha 200 Kalorier pr porsjon?
    I de med high protein er det ca 200 og i den kick start så er det bare 100..
    hmmm..
    Jeg får ringe å spørre på mandag da ;)
    Takk for du sier ifra , ville vært dumt om jeg gjorde feil i dietten :)
    ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett