Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 11. august 2012

Nye øredobber

Da har jeg fått laga noen øredobber til ihvertfall..
Jeg skal muligens være med på en salgsmesse hvor vi kan selge våre hjemmelaga ting så da er det greit å ha noe å selge... haha
Går mye i det samme hos meg, tror jeg er litt redd for å prøve noe nytt :p
Her er ihvertfall det jeg laga i dag.... laga to av hvert sett da pga jeg liker å ha kopi selv også :p





Også har jeg kosa meg med Chicken Tandoori..
Jeg digger jo som sagt den retten, så ville ha den en siste gang før diett starten :p
Det var snadder det.. hihi


MMMmmmmm :D

I morgen skal pappa lage en 3 retters til oss... 
Han pleier å invitere til det på søndagene av og til, så han ville invitere oss en siste gang.
Er jo leeeeenge til jeg kan komme på det igjen hehe...
Pappa er jo utdanna kokk også , så mat kan han :D
Men SÅ er det slutt, for på mandag begynner alvoret ;)

Ha en fortsatt fin Lørdags kveld :)

-Linn



2 kommentarer:

  1. 3 retters meny hørtes ikke dumt ut :D Kos deg masse imorgen:)
    Hvor lenge etter operasjonen må du gå på flytende?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Husker ikke hvor lenge jeg skal på flytende.. men trodde en uke... er ikke sikker :/

      Slett