Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 22. august 2012

Ingen vektreduksjon på 4 dager

Jeg holder meg til dietten, er i min andre uke og det er rett over 4 uker til operasjon.
Første uka gikk jeg ned 5.9kg, men de siste 4 dagene har ikke vekta rørt seg..
Det er veldig demotiverende...
har begynt å ta litt shaker igjen innimellom for å sikre meg litt mer..
Jeg holder meg under 1000Kcal fordi jeg er redd for å trø over, så ligger som regel på 7-800Kcal til dagen.
Aner ikke hvorfor jeg ikke har gått ned noe mer, men får se noen dager til...
Fortsetter det å stå stille så får jeg ringe inn og be om råd til hva jeg skal gjøre...
Har jo fortsatt ca 5 kg som må bort... så kan ikke stå stille for lenge..
Om jeg ikke klarer mine 10kg så er det ikke sikkert jeg får operasjonen og det er en skremmende tanke, for operasjonen TRENGER jeg virkelig...

Får håpe vekta er bedre venn med meg på søndag eller mandag når jeg skal veie meg igjen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar