Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 10. august 2012

Helga blir ikke helt som planlagt

Ja jeg har jo barnefri i helga og det er siste helga før diett start på mandag..
Jeg hadde planlagt å ta meg noen øl , spise taco og ha litt annet digg og bare stor kose meg i helga..
Handla inn litt øl og litt til tacoen i går...
Så måtte jeg vente til i dag når bostøtta kom for å handle resten for jeg hadde ikke mer penger igjen i går.
Så sjekker jeg kontoen og ingen bostøtte.
Jeg ringte og spurte hvor den ble av og fikk da beskjed om at jeg fikk avslag nå plutselig..
Altså jeg har mottatt bostøtte hver mnd i over 1 år , kunne de ikke i det minste ha sagt ifra på forhånd at jeg ikke ville få den lenger slik at jeg kunne spart noen av pengene mine??
Blir litt provosert..
Så nå blir det ikke kos i helga som jeg hadde gleda meg til så fremt jeg ikke får solgt noen av tingene jeg har lagt ut for salg på ei facebook gruppe...

Og regninga på verkstedet sa jeg at jeg skulle betale i dag , men det går jo heller ikke...
Huff...
Håper virkelig jeg klarer å skrape sammen noen penger...

Mister jo kontantstøtta også.. så det vil merkes godt når jeg sitter med 6000,- mindre hver mnd fremover :(

Får krysse alt for at jeg finner en løsning på alt dette... For bomtur var det absolutt :/

Det var dagens klage innlegg fra meg..

-Linn

2 kommentarer:

  1. Hva!!!? De kan da ikke bare stoppe ting, uten at du vet det. Du skal jo ha vedtak på sånt... Står du uten penger, har du jo faktisk krav på hjelp. Nødpenger og sånn. Håper virkelig du finner en løsning. Det der er IKKE noe gøy i det hele tatt!

    SvarSlett
  2. Det ordna seg med at min snille pappa ga meg 2000kr.. så da får jeg betalt verksted regning og fikk meg noe digg til helga.. så nå kan jeg heldigvis kose meg denne helga som planlagt..
    Så får jeg ta det opp med sosionomen når jeg skal til henne på Onsdag.. Håper virkelig hun kan hjelpe meg å rydde opp nå og evt se om jeg fortsatt har krav på bostøtta.

    SvarSlett