Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 20. august 2012

Tannlege med Nikolai og diverse

I dag var Nikolai hos tannlegen for første gang :)
Hadde forklart han lenge at tannlegen bare skal telle tennene og passe på at karius og baktus ikke er der for å lage hull i tennene.. Og det synes han bare var greit ;)
Han er veldig nøye på å fortelle oss at karius og baktus hopper ned i vasken når vi pusser tennene... hehe <3
Han brukte litt tid på å åpne munnen, men var blid og rolig hele tiden så jeg synes han var kjempe flink..
Alt så fint ut med tennene sa tannlegen og det likte vi selvfølgelig å høre :)
Her er ett par bilder fra venterommet, en litt nervøs liten gutt..hehe:


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Også har jeg fått noen kjekke ting i posten :D

En kortholder:
 En veske til ha mobilen i rundt armen når jeg begynner å trene:
Min personlige almanakk:


Disse almanakkene er jo bare helt nydelige, og kjempe gøy å kunne lage sitt eget preg på de..
Anbefales på det sterkeste :)

-Linn


2 kommentarer:

  1. så fine ting du har fått deg! jeg venter selv spent på slik "treningsveske" til mobil..tror det er mye bedre med en slik en enn å ha tlf i ei svett lomme...hehe...
    Jeg har en lignende almanakk.. hvor bestillte du din? er jo veldig smarte julegavetips det der;)

    nydelig gutt du har forresten*smelt*

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Ja er veldig smart med en slik mobil veske :)
      Jeg bestilte min almanakk på www.personligalmanakk.no tror jeg det var ;)

      Slett