Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 25. august 2012

Litt oppdatering fra meg

Hei igjen... 
Jeg har hatt noen tøffe dager med diverse personlige problemer..
Men det ordner seg nok litt etter litt tenker jeg..
I går var jeg såååå nære på å ta meg en røyk, for jeg var så uttafor..
Men jeg klarte heldigvis å holde meg i skinnet og i morgen har jeg vært røykfri i 6 uker *klapper meg på skulderen* :D

Dietten holder jeg meg også til enda og i morgen er det ukens veiing ;)
Tror ikke jeg har gått ned noe, men får krysse fingrene for litt nedgang ihvertfall...

Har funnet meg en shake jeg synes er god faktisk..
Den heter Allévo high protein creamy strawberry milkshake, så den har jeg til frokost og gjerne en gang til iløpet av dagen..

Og nå koser jeg meg med en skål blomkål suppe...
Inneholder bare 78kcal pr porsjon på 2,5dl til min store glede :D
Så da ble det jaggu litt lørdags kos på meg også...hihi
Yummi <3

Etterpå skal jeg nok holde på med litt decoupage eller smykke laging :)
Ellers begynner det en film på SVT2 i kveld kl: 21.55 som heter "De andras liv"
Har hørt rykter om at den skal være bra, så da tenkte jeg å gi den en sjangse :)

Ellers har jeg merka en del av klærne Nikolai skal ha med seg i barnehagen.
Nærmer seg barnehage oppstart nå, han starter på mandag med innkjøringen.
Så når han er ferdig innkjørt der så kommer han til å være i barnehagen 2 og 3 dager i uka (50%).
Det blir spennende, og jeg vet han gleder seg masse ;)

Nå får jeg kose meg videre med suppa og vannet mitt (går virkelig mye vann).

Snakkes :)

-Linn


5 kommentarer:

  1. 6 uker røykfri! Utrolig bra! Heia heia!

    SvarSlett
  2. Synes du er kjempeflink jeg, stå på:-)

    SvarSlett
  3. Vær stolt av deg selv, det er flere som er det :)

    SvarSlett