Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 19. august 2012

Nikolai har vært i sin første barne bursdag

Ja i dag har vi vært i barne bursdag hos venninna til Nikolai, Jasmin som har blitt 3 år :)
Han kosa seg med pølse i brød og brus og chips..
Når kakene var servert ville han ikke ha fordi han lekte, da ble jeg paff for han er skikkelig kake mons :p
Var sol og varmt så han fikk plaska litt også...
Han storkoste seg ihvertfall i dag og ble sint når vi skulle hjem..hehe
Her er ett par bilder fra dagen (andre unger er sensurert):


Jeg holdt meg i skinnet og hadde med meg en skyr... 
Men herlighet så mange fristelser det var der :p
Jeg slo på stortromma da og tok meg en light brus som inneholdt 1Kcal pr 100g :p

Var en kjempe koselig dag for store og små :)

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar