Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 21. august 2012

Liste over ting jeg gleder meg til når jeg har blitt slank

Jeg har funnet ut (etter ett tips fra ett forum) at jeg skal lage ei liste over ting jeg gleder meg til å kunne gjøre når jeg har blitt slank..
Ting jeg rett og slett er for feit til å klare nå..
Det må være motiverende å se på nå under dietten og ikke minst greit å se tilbake på når jeg har blitt slank og kan nyte livet mer ;)

Da setter jeg i gang:

1. Gå lange gode turer i skog og mark
2. Teltturer
3. Løpe
4. Fjellturer
5. Herje med guttungen min
6. Gå i en vanlig klesbutikk og finne meg klær som faktisk passer meg
7. Danse
8. Vaske gulvet uten å knekke sammen
9. Hinke
10. Sitte med beina i kors
11. Sitte på huk
12. Ta karuseller (har jo ikke sjangs til å få ræva nedi nå)
13. Bade offentlig (skjems for mye av vekta til å klare det nå)
14. Ta fly uten å skjems fordi jeg så vidt får trykka ræva ned i en stol og må holde maten i hendene fordi det             ikke er plass nok foran meg til å legge ned bordet
15. Sitte i en forsamling uten å bli glodd på hele tiden
16. Få opp selvtilliten min (den er så lav som den kan bli nå)
17. Bli gravid (har for dårlig helse til å takle ett svangerskap nå)
18. Spinning (har alltid hatt lyst til å klare spinning timer)
19. Sitte på gulvet (uten å ha vondt og slite med å reise meg opp igjen)
20. Slutte å isolere meg (gjør det pga hvordan jeg ser ut)
21. Reise til syden uten å krepere av varme
22. Slutte å svette 24/7 (er varmt å være tung)
23. Bli bedre psykisk pga bedre helse og selvtillit
24. Tørre å gå til Kiropraktor og massør (lar ikke de "tafse" på den store blaute kroppen her, æsj)
25. slippe å slite med å komme meg ut av senga om morgenen
26. Få mer energi
27. Ikke slite med å barbere leggene eller klippe tåneglene
28. Hoppe
29. Kjøpe meg fine støvletter (har for feite legger nå)
30. Slippe å bekymre meg for at sønnen min skal bli mobba i barnehagen pga mammaen er feit
31. Slippe å være den største i rommet bestandig

Er nok flere punkter, men var dette jeg kom på nå i kveld..
Alt dette skal bli kjempe gøy å få til...
For mange er mye av dette små fille ting, men for meg så er det en bragd å få til altså.
Noe må vente til etter kne operasjon og ca 9 mnd (er så lang tid det tar før jeg kan gjør som jeg vil etter operasjonen har jeg hørt) etter det (f.eks fjellklatring o.l)...  men en dag skal jeg klare alt på denne lista :D

5 uker til operasjon nå, så håper jeg klarer alle 10 kg jeg må ned.
Gleder meg helt vilt til å få operasjonen overstått slik at jeg kan begynne å leve etterpå..
Akkurat nå føler jeg at hele livet er på vent, og det er ingen god følelse

-Linn

2 kommentarer:

  1. Så bra du har mål! :-D
    Blir sikkert kjempekjekt når du når di då!
    Du e flinke :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det skal bli en drøm å nå de målene :)

      Slett