Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 6. august 2012

Prosjekt Røykeslutt

Ja jeg holder meg fortsatt røykfri og er stolt av det :D

på appen min nå står det:

Nå har du vært røykfri i 3 uker 1 dag og 16 timer

Du har spart ca 904 kroner
Du har spart kroppen for 226 røyk

* De fleste merker nå at abstinenssymptomene avtar.
* Blodforsyningen bedres og du får bedre hudfarge i ansiktet.
* Lungekapasiteten fortsetter å øke.

Er samme helsegevinster mellom 14 og 30 dager...
Men er fortsatt motiverende å se på :)

Jeg har faktisk ikke hatt en eneste sprekk enda heller :D

Jeg har prøvd å starte ei gruppe på facebook også siden de gruppene jeg fant virka veldig utdødd..
Så er det flere som holder på å slutte å røyke og vil ha støtte osv av andre som er i samme situasjon så setter jeg pris på mange flere medlemmer slik at jeg får liv i gruppa mi ;)
Dere kan melde dere inn i gruppe her 

-Linn

3 kommentarer: