Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 10. august 2012

Baby bilder

Har så lyst til å vise dere bilder fra da Nikolai var nyfødt..
Tiden springer avgårde , tenk at i November så blir han hele 3 år... WOW
Så sitter jeg her om mimrer litt da og slik så han ut da han var helt fersk <3


Han er verdens fineste <3<3<3

Ville bare dele disse bildene med dere..
Nå skal jeg i dusjen.
Etterpå skal jeg finne frem øl , Taco og noe annet digg.. hihi
Er jo siste helga jeg kan kose meg nå , som jeg nok har nevnt hundre tusen ganger her på bloggen :p
Satser på å lage noe decoupage , øredobber osv også iløpet av kvelden..
Om jeg blogger mer i kveld avhenger av om jeg er alene eller om jeg får besøk..
Får jeg besøk så kan jeg ikke sitte her og skrive.. hehe.
Men skal dele bilder av det jeg lager når det er ferdig... ;)

Ha ei fin helg :)

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar