Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 4. august 2012

Må innrømme en ting

Nå når det nærmer seg diett start og operasjon , så må jeg innrømme at jeg nyter livets goder med jeg kan...
Ikke helt bra , men vanskelig å la være altså :p
Vet jo at om 9 dager så er det slutt på godsaker osv på en del mnd.
Så i dag kjøpte jeg is fra isbilen.. hihi
Mye god is der altså , spesielt hos den Danske...
Kjøper bare is fra den omtrent når jeg kjøper fra isbilen.. (er ikke så ofte det skjer altså).

Også prøvde jeg meg på Sørlandsdesserten som jeg fant på denne bloggen..
Var godt , men ble litt kvalmende faktisk... :p

I dag har jeg ligget med skallebank , og kvalme pluss små skjelvinger hele dagen fra jeg sto opp og til Nikolai skulle legge seg...
Heldigvis så kom ene tanta hans og henta han og hadde han til pappen var ferdig på jobb , så tok han over.
Så da fikk jeg kvilt på sofaen , og det gjorde godt...
Er forferdelig med skallebank og en hyper 2 åring... hehe....
Så det var godt å ha det stille her... Tok noen smertestillende og la meg nedpå.

.Når han kom hjem var jeg heldigvis god nok til å ta kveldstellet og legge han selv...
Fikk til og med rydda og vaska litt ;)

I morgen tar vi turen til Egersund for å besøke mamma... :)
Ha ei fin helg :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Kos deg mens du kan du :-D Me måte såklart.. Men d e jo kjedligt å kutta ut alt allerede nå når du che har bunt på dietten ein gang ^^

    SvarSlett
  2. Hehe ja er vanskelig å kutte alt nå når jeg vet at det bare er ca 1 uke igjen hvor jeg kan spise det jeg liker :p
    Men prøver å holde meg noenlunde i skinnet for det da :p

    SvarSlett