Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 2. august 2012

Negative tanker

I dag har jeg ikke den beste dagen...
Er så vondt å slite så mye med vekt , helse og psyke..
Itillegg føler jeg ikke jeg strekker til som mamma og det er det vondeste...
Jeg føler meg så verdiløs , føler ikke folk vil være med meg i det hele tatt og føler meg derfor til bry for alle.
Føler folk rundt meg er med meg av og til for at de må.

Jeg drømmer om å få bedre helse , mindre vekt , bedre psyke , bedre økonomi osv.
Jeg gleder meg helt sinnsykt til jeg klarer å springe rundt å herje med lille gullgutten min , da føler jeg nok at jeg er en bedre mamma.. Ååååå det skal bli så godt...
Teller fortsatt ned dager til diett start , men synes dagene går enda senere nå når det nærmer seg...

Jeg SKAL få ett bra liv med sønnen min.. det er bare ett spm om tid nå før alt er bedre..
Gleder meg ihvertfall til det målet er oppnådd... og da skal det virkelig nytes...

Denne gutten fortjener KUN det BESTE og det skal han få til slutt <3


Det var dagens utblåsning fra meg...

Nå må jeg snart lage litt middag/lunch og vi må stelle oss etterpå..
Vi skal nemlig i 14 års dagen til Søskenbarnet til Nikolai (Sunniva) om ikke lenge... <3
Så satser på at humøret blir bedre til da ;)

-Linn

2 kommentarer:

  1. E sikker på at han iche konne hatt ein bere mamma en deg! Du e ein kjempegoe mamma sjøl om du che kan springa rondt å herja me an så masse så du sikkert har lust t sjøl.. Prøva å tenka positivt, se framøve får d e jo che såå lenge t du blir slankare å har lettare får å feks gå tur me an :-) åå så vil eg sei at eg e me deg får eg har lust iche for eg "må" di få gangene eg komme t deg vel å merke :/

    SvarSlett