Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 13. august 2012

Første dag overstått

Ja da var første dag på dietten overstått..
Er tøft , er konstant sulten og shakene og suppa er jo ikke så god...
Men det går seg vel til på ett vis..
Jeg hadde shake til frokost som dere nok så tidligere.
Så hadde jeg smoothie til lunch når vi var i Sandvedparken,
 Viktig å drikke masse vann :)
 Suppe til middag (klarte ikke hele suppa, smakte ikke godt) 
 Klarte ikke å la være å smake på noe jeg vet jeg liker... så da ble det 2 ryvita med ost på til kvelds.
Smakte himmelsk, selv uten smør :p


Og da er jeg oppe i 835 Kcal ifølge diett.no (skal ha ca 1000).
Så har ikke fått i meg for mye ihvertfall.. hehe og det er jo bra ;)
Har drukket nesten 2 liter vann og det er jo bra :)
Finner vel ut litt mr hver dag hva annet jeg kan spise... så får ta en dag av gangen og lære litt hver dag..hehe :p

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar