Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 13. august 2012

1 dag på dietten

Ja da var jeg igang med forslankinga før Gbp operasjonen..
Så nå er 6 tøffe uker igang, men dette skal nok gå bra håper jeg :p
Jeg veide meg i dag og vekta mi viste 149.6 kg..  Så enten har jeg lagt på meg ellers så viser vekta mi og vekta til sykepleieren forskjellig.... :/
Jaja får gå ut ifra min vekt da , men nå skal vekta KUN gå nedover :D

Rydda og kasta masse mat fra skapet i går og erstatta med min mat for de neste 6 ukene :p
Shaker , supper , sjokolade barer , smoothie , knekkebrød , jada saft og tyggi :p
Har selvfølgelig latt det stå igjen mat til sønnen min da.. men er jo ikke rare greiene han spiser :p

Og første frokost er inntatt.
Gikk greit da selv om konsistensen ikke er den beste :p

I dag skal jeg til legen så er spent på hva han sier om at jeg endelig er igang med diett og operasjons dato er satt.
Håper på klarsignal til å gå på treningsstudio istedet for fysioterapaut ;)
Må be om smertestillende for rygg og hode da , så håper han har noe som er effektivt :)
Etter legen skal vi nok i Sandveparken og kose oss med søstera til typen og sønnen hennes :)
Får ha en bar eller smoothie i veska tenker jeg om jeg skulle bli sulten... hehe
Og siden jeg fortsatt holder meg røykfri så må jeg nesten ha noen sukkerfrie pastiller også tilgjengelig slik at det blir lettere å fortsette å holde seg borte fra røyken ;)
Men det går nok greit :)

Ha en fin dag :)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar