Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 5. august 2012

Dårlig service på Statoil

Altså dette blir ett lite klage innlegg på Statoil faktisk...
Jeg har selv jobba på statoil for en del år siden og vet hvordan servicen skal være..
Når jeg da kommer på statoilen her i nærområdet en dag for å støvsuge bilen , så fungerer ikke støvsugeren.
Jeg går inn og sier til dem at den er ødelagt...
Han ene bak kassen sier " jah det er alltid noe galt med støvsugerene her"... Da tenker jeg at di kanskje bør gjøre noe med problemet? også sier hun andre " vil du jeg skal komme å se på den"...
ja takk sa jeg da...
Jeg gikk ut og venta og venta og venta, men ingen kom :/
En annen gang på samme Statoil stasjonen så gikk typen inn og henta seg en kaffe og kjøpte lefse..
Ga en til sønnen vår og en til seg selv... 
Men da han skulle spise sin så så han at det var grønne flekker på den...
Vi tok fra sønnen vår hans (som så og si var spist opp) og så på datoen...
HALLO?? Den gikk ut for 1 år siden :O

Vi dro inn å klaga og di beklaga seg...
Han stakk hodet innom der en ukes tid etterpå.. sjekka lefsene.. la di på disken og sa disse også var utgått på dato og gikk...
Altså... Hvor ofte sjekker di varene sine da???
Makan..

Og i dag skulle vi kjøpe pølser på en annen statoil , faktisk den nest nærmest her.
De hadde 3 svidde bacon pølser og 2 råe grill pølser...
Jeg gikk ut i bilen og skulle til å kjøre da jeg kom på at jeg hadde glemt å betale bensin..
Jeg gikk inn igjen *PLING* sier det i døra når den åpner seg og jeg trør inn...
jeg stiller meg ved disken... Ingen der...
Jeg venter og venter... begynner å lese i ett blad som lå ved disken...
Til slutt kom  han stabbende... Tok sin tid....
Slike sløve ungdommer bør ikke være alene på jobb om de ikke klarer å passe kassa altså.

Jeg er rett og slett sjokka over servicen på disse stasjonene...

Får virkelig håpe det ikke er mange flere enn disse 2 stasjonene som er sløve altså...
Jeg som likte statoil så godt før :/

Jaja det var dagens (nattens) klage innlegg :p

-Linn

2 kommentarer:

  1. Bunne å bli gale når lefsene e gått ut får et åår siden! E jo farligt å spisa muggel liksom..
    Burde gitt di ansatte kurs i folkaskikk å service asså!

    SvarSlett
  2. ja de burde fått bedre opplæring i god kundeservice altså

    SvarSlett