Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 11. august 2012

Lørdag , what to do?

Ja så var det Lørdag og jeg aner ikke hva jeg skal finne på..
Typen er i bryllup og søskenbarnet mitt er i Sverige...
Så da blir jeg alene gitt...
Har heller ikke bestemt meg for hva jeg skal ha som lørdags kos i kveld...
Må jo snart bestemme meg for hva jeg skal ha så jeg får handla :p

Ble ikke noe hobby på meg i går , tiden forsvant mens jeg satt på nett og surfa.. haha
Kanskje jeg skal dra det frem idag istedet?

Hva skal dere i dag da?

Jeg kommer sikkert med nytt blogg innlegg senere.. hehe..

Ha en fortsatt fin Lørdag :)

-Linn

4 kommentarer:

  1. Litt deilig av og til med helt åpne dager da:) Iallefall når du har fri, da kan du jo være skikkelig spontan :)

    Idag blir det å slappe av for harde livet. Formen blir værre og værre. Blir biff middag og film ikveld da, og kino imorgen, så er bare å lade opp:)

    SvarSlett
  2. Ja det er sant nok... drakk ikke noe særlig med øl i går, så tar nok noen i kveld også :p
    Fant ut jeg ville ha chicken tandoori siden jeg er så glad i det og det er siste sjangs :p
    Huff, kjipt å være syk da :/
    Du får ha masse god bedring, håper du blir fort frisk ;)

    SvarSlett
  3. I dag har eg trent faktisk! Åsså har eg solt meg å bada åsså nå har me akkuratt spist middag å så ska me bort på et aent leilighetakompleks å se håndballfinalen :)

    SvarSlett
  4. Du altså.. hehe jeg vil også til syden :p Kos dere og hils bror og helge :D

    SvarSlett